بارقه ی امــــــــــــــید....


بارقه ی امــــــــــــــید....


در شــــب کوچک من

در شــــب کوچک من، افسوس باد با برگ درختان میعــادی دارد

در شــــب کوچک من دلهره ی ویرانی است

گوش کن، وزش ظلمت را می شنوی ؟

                              من غریبانه به این خوشبختی می نگرم

من به نومیدی خود معتادم، گوش کن، وزش ظلمت را می شنوی !

                               در شــــب اکنون چیــزی می گــذرد

ماه سرخ است و مشوش و بر این بام که هر لحظه در او بیم فرو ریختن است

ابرها همچون انبوه عزاداران لحظه ی باریدن را گوئی منتظرند

لحظه ای و پس از آن هیچ

پشت این پنجره شب دارد می لرزد و زمین دارد باز می ماند از چرخش

ای سراپا سبز، دستانت را چون خاطره ای سوزان در دستان عاشق من بگذار

و لبانت را چون حسی گرم از هستی به نوازش لبهای عاشق من بسپار

باد ما را خواهد برد!               باد ما را خواهد برد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: f.j | تاريخ: شنبه 10 / 12 / 1389برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |